دوشنبه, 31 تیر 1398
 |  رنگ  |  + . -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
سد حسنلو
سد آغ چای
آذربایجان غربی
سد مهاباد
سد شهرچای ارومیه
سد ساروق تکاب

منشور اخلاقی

ما بر این باوریم که :  

    خدمات ما موجب تعالی زندگی مردم می شود و روابط بین ما و مردم را تقویت می نماید.
    رمز موفقیت شرکت در ارائه به موقع خدمات به مردم و احترام به حقوق آنان و رفتار شایسته با مراجعین و نهایتاً جلب رضایت آنان است .
    ایجاد محیطی صمیمانه و فضایی آکنده از احترام را به عنوان اصلی ترین وظیفه شرکت در قبال مراجعین دانسته و نسبت به آن پایبندیم .
    نظرات سازنده ارباب رجوع را به عنوان بهترین ابزار برای ارزشیابی و ارتقاء کیفی خدمات شرکت ، بکار خواهیم بست .
    ما با سرلوحه قراردادن این اصول و با اعتقاد به مسئولیت در قبال خدا و با حفظ مطلوبترین کیفیت ممکنه در ارائه خدمات فراموش نخواهیم کرد که :

  •  تحت هر شرایط نسبت به اصول اخلاقی و ارزشهای انسانی و معنوی پایبند باشیم.
  •  نظم و آراستگی و وقت شناسی را در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم رعایت نمائیم.
  •  اطلاعات کافی را به مردم ارائه نموده و ضمن پایبندی به فرهنگ پاسخگوئی ، از ارائه اطلاعات ناقص و ناکافی اجتناب نمائیم.
  •  رعایت ادب و نزاکت را رمز بقاء سازمان دانسته و ارتقاء میزان رضایتمندی مردم را عامل بقای سازمان تلقی نمائیم.

این باورها و ارزشهای اخلاقی تعیین کننده نوع رابطه ایست که ما با ارباب رجوع برقرار می‌کنیم. 

 

 

 


 

نگارنده:مدیر سایت
بازدید:1411
آخرین به روزرسانی: 1397/04/09