بیانیه راهبرد مشارکت عمومی
شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی برای تحقق به اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه به تمامی مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل، تعاملات دوسویه و انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.
در این راستا شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی ، کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعملها و ضوابط اجرایی و ... را پس از انتشار در تارنمای دستگاه به آدرس http://agrw.ir از طریق پورتال اینترنتی خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و در صورت نیاز ابلاغ مجدد آن اقدام می نماید .
شما مخاطب گرامی می توانید هرگونه نظر ، انتقاد و پیشنهاد خود را به یکی از روشهای زیر اعلام نمایید .
1- ارسال نظر و پیشنهاد از طریق پرکردن فرم مربوطه درمنوی بالا، قسمت تماس با ما، فرم نظرات و پیشنهادات به آدرس
2-از طریق تیکت گزاری خدمات ساماب از منوی سمت بالا، منوی خدمات الکترونیک و از صفحه ثبت تیکت به آدرس
http://www.agrw.ir/cs/TicketSupport/360/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%AA
3-شرکت در نظرسنجی آنلاین در منوی بالا و از منوی خدمات الکترونیک و از زیر منوی نظرسنجی ها به آدرس :
4- ارسال نظر و پیشنهاد در خصوص اصلاح فرآیندهای مشکل دار از منوی بالا قسمت تماس با ما به آدرس:
http://agrw.ir/SC.php?type=static&id=156