بیانیه توافق سطح خدمت در تارنما
مقدمه
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند:
1) تارنمای شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما >< فرم ها فرم ارتباط با شرکت و ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما < پیگیری فرم ها > پیگیری پبام و پیشنهاد"، پیگیری نمایید.
2) برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3) به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4) تارنمای شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5) اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
خدمات اطلاع رسانی:
لیست خدمات قابل ارائه
لیست خدمات قابل ارائه از طریق دفاتر پیشخوان و لیست دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات الکترونیک در کل استان
شناسنامه خدمات دستگاه که برای کلیه 99 خدمت ارائه شده توسط شرکتهای آب منطقه ای تحت عنوان میز خدمت الکترونیک به صورت کامل تکمیل گردیه است. شاین ذکر است که برخی از 99 خدمت صرفا توسط شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران ارائه می گردد.
اخبار
مناقصات و مزایده ها
خدمات تعاملی :
خدمات الکترونیکی (به تعداد 36 مورد از خدمات تعاملی این شرکت در قالب سامانه ساماب و از طریق دفاتر پیشخوان دولت به صورت الکترونیکی ارائه می گردند که لیست این خدمات و دفاتر پیشخوان ارائه دهنده این خدمات در منوی راهنمای ارباب رجوع از منوی بالا قابل دستیابی می باشند)
تماس با مدیران ارشد دستگاه
سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
نظرسنجی آنلاین
دسترس پذیری :
این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.
نگهداری و تغییرات خدمت:
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.
هدف :
هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی، کیفیت تحویل خدمات برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
مسئولیت
شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی به استناد برنامه پنجم، برنامه ششم، نقشه راه توسعه دولت الکترونیک و غیره دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاستهای وزارت نیرو _ شرکت مدیریت منابع آب ایران در حوزه تحت مدیریت خود می باشند.
این شرکت موافقت میکند که خدمت مورد نظر را به ترتیب زیر به متقاضیان ارائه نماید:
تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی
متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق پیشخوان دولت به این دستگاه ارائه نماید.
در صورتیکه پس از ثبت درخواست و تکمیل فرمها و تحویل آنها به این سازمان، متقاضی نتواند در موعد مقرر پاسخ خود را دریافت نماید، سازمان به ازای هر روز دیرکرد غیر موجه غرامتی معادل صفر ریال به متقاضی پرداخت مینماید. ( با توجه به اساسنامه شرکت، هیچ گونه غرامتی در خصوص دیرکرد خدمت پرداخت نمی شود.)
موارد مربوط به فرم اطلاعات خدمت/زیرخدمت جهت ارائه روی پایگاه اطلاع رسانی دستگاه به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، مدارک مورد نیاز، مراحل اجرایی، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمانهای دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت از طریق میزخدمت الکترونیکی شرکت آب منطقه ای در دسترس عموم می باشد.
هزینه ها و پرداختها
هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان مطابق قوانین و تعرفه های مصوب صنعت آب محاسبه میگردد.
دوره عملکرد
این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ 29/12/1400 و تحت امضای مدیریت عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی اعتبار دارد.
خاتمه توافقنامه
دریافت خدمات با صدور پاسخ نهایی، تایید و تحویل آن به متقاضی خاتمه می یابد.
اقلام اطلاعاتی خروجی: کد پیگیری، پاسخ نهایی.