ما بر این باوریم که :
خدمات ما موجب تعالی زندگی مردم می شود و روابط بین ما و مردم را تقویت می نماید.
رمز موفقیت شرکت در ارائه به موقع خدمات به مردم و احترام به حقوق آنان و رفتار شایسته با مراجعین و نهایتاً جلب رضایت آنان است .
ایجاد محیطی صمیمانه و فضایی آکنده از احترام را به عنوان اصلی ترین وظیفه شرکت در قبال مراجعین دانسته و نسبت به آن پایبندیم .
نظرات سازنده ارباب رجوع را به عنوان بهترین ابزار برای ارزشیابی و ارتقاء کیفی خدمات شرکت ، بکار خواهیم بست .
ما با سرلوحه قراردادن این اصول و با اعتقاد به مسئولیت در قبال خدا و با حفظ مطلوبترین کیفیت ممکنه در ارائه خدمات فراموش نخواهیم کرد که :
این باورها و ارزشهای اخلاقی تعیین کننده نوع رابطه ایست که ما با ارباب رجوع برقرار میکنیم.