منشور اخلاقی

منشور اخلاقی

ما بر این باوریم که :  

    خدمات ما موجب تعالی زندگی مردم می شود و روابط بین ما و مردم را تقویت می نماید.
    رمز موفقیت شرکت در ارائه به موقع خدمات به مردم و احترام به حقوق آنان و رفتار شایسته با مراجعین و نهایتاً جلب رضایت آنان است .
    ایجاد محیطی صمیمانه و فضایی آکنده از احترام را به عنوان اصلی ترین وظیفه شرکت در قبال مراجعین دانسته و نسبت به آن پایبندیم .
    نظرات سازنده ارباب رجوع را به عنوان بهترین ابزار برای ارزشیابی و ارتقاء کیفی خدمات شرکت ، بکار خواهیم بست .
    ما با سرلوحه قراردادن این اصول و با اعتقاد به مسئولیت در قبال خدا و با حفظ مطلوبترین کیفیت ممکنه در ارائه خدمات فراموش نخواهیم کرد که :

  •  تحت هر شرایط نسبت به اصول اخلاقی و ارزشهای انسانی و معنوی پایبند باشیم.
  •  نظم و آراستگی و وقت شناسی را در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم رعایت نمائیم.
  •  اطلاعات کافی را به مردم ارائه نموده و ضمن پایبندی به فرهنگ پاسخگوئی ، از ارائه اطلاعات ناقص و ناکافی اجتناب نمائیم.
  •  رعایت ادب و نزاکت را رمز بقاء سازمان دانسته و ارتقاء میزان رضایتمندی مردم را عامل بقای سازمان تلقی نمائیم.

این باورها و ارزشهای اخلاقی تعیین کننده نوع رابطه ایست که ما با ارباب رجوع برقرار می‌کنیم. 

 

 

 تاریخ ثبت : 1396/10/11
  آخرین به روزرسانی : 1397/04/09
 مدیر سایت
 7549
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 20
  • بیشترین بازدید همزمان : 552
  • بازدید امروز : 4,754
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 7,996,077
  • آخرین به روزرسانی : 1403/09/21 10:41:41
  • شناسه IP شما : 18.118.193.20

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ارومیه، بلوار شهید باهنر، شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی
  • کدپستی : 5715895554
  • تلفن : 33442720-044
  • فاکس : 33440091-044
  • پست الکترونیکی : info[at]agrw.ir
  • پیامک : 3000520344
  • تلفن گویا : 31987777-044