به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در ابتدای این نشست مهندس کیومرث دانشجو مدیرعامل و رئیس کمیته توسعه الکترونیک و هوشمندسازی اداری شرکت ضمن اشاره به فرآیندهای خدمات تعاملی، رضایت ارباب رجوع را هدف اصلی این خدمات دانست و گفت: خدمتگذاری به مردم از وظایف ذاتی این شرکت می باشد و کلیه امکانات نیز باید در جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر هماهنگ شوند.
در ادامه مهندس ناصر مبین دبیر کمیته مفاهیم توسعه الکترونیک و هوشمندسازی و اهداف G2G و G2C و ارتباطات بین سازمان و مشتری مداری را تشریح نمود.
وی همچنین به توضیح در خصوص مولفه های دولت الکترونیک شامل فرآیندهای، سخت افزار، نرم افزار و نیروی انسانی و نقشه راه ترسیم شده شرکت در این زمینه پرداخت.