به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی، در این نشست، مهندس کیومرث دانشجو مدیرعامل و رئیس کمیته صیانت از حقوق شهروندی شرکت، با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در کلیه واحدها گفت: ازمهمترین اهداف کمیته سلامت اداری سالم سازی سیستم اداری و تکریم ارباب رجوع است.
وی افزود خدمتگذاری به مردم از وظایف ذاتی این شرکت می باشد و حفظ حرمت ارباب رجوع و و حفظ اخلاق و رفتار اداری در مقابل آنها بسیار مهم است.
مهندس دانشجو در ادامه با اشاره به حفظ سلامت مالی شرکت گفت: سلامت مالی کارکنان بسیار مهم و حائز اهمیت است و کسب درآمد از روشهای غیر متعارف و خلاف مقررات مورد تایید این سیستم نیست.
در ادامه این جلسه خانم نوروزی مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده و دبیر کمیته، به تبیین فعالیت های کمیته در سال 93 پرداخت و شاخصهای سلامت اداری مجددا بازنگری و توسط اعضا مورد بررسی قرار گرفت و خط مشی ها و روند آتی کمیته در سال جاری تعیین شد.
این گزارش می افزاید: در ادامه نشست، پیشنهادات اعضای کمیته مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.