به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای آذربایجان غربی این نشست با هدف بررسی راه کارهای واگذاری خدمات تعاملی به دفاتر پیشخوان دولت برگزار شد و طی آن با هم اندیشی طرفین و توضیحات مشاور طرح، موانع و مشکلات و راهکارهای آن و همچنین زیرساختهای مربوط به ارائه خدمات به مراجعین، مورد بررسی قرار گرفت.
بنا بر این گزارش با توجه به طرح یکپارچه سازی واگذاری خدمات تعاملی به دفاتر پیشخوان دولت که از سوی شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران در استانهای کرمانشاه، خوزستان، فارس و همدان، برای نمونه اجرا میگردد، با تصویب کمیته توسعه الکترونیک و هوشمندسازی اداری شرکت آب منطقهای آذربایجان غربی، واگذاری خدمات تعاملی به دفاتر پیشخوان، در سال 1394 در دستور کار شرکت قرار گرفته است.
در این راستا با اعزام کارگروه هوشمندسازی اداری به شرکت آب منطقهای کرمانشاه، اعضای این کارگروه با شرکت در جلسات مشترک و بازدید از اداره امور منابع آب کرمانشاه، از نزدیک با مسائل و روند کار آشنا شده و با همکاری کارشناسان آب منطقهای استان کرمانشاه، زیرساختهای مربوطه را بررسی نمودند.
این گزارش می افزاید: کار گروه هوشمندسازی شرکت آب منطقهای آذربایجان غربی از مدیران دفتر آمار و اطلاعات مدیریت، دفتر امور مشترکین و درآمد، دفتر مهندسی رودخانه و سواحل، امور منابع آب شهرستان پیرانشهر وکارشناسان امور منابع آب ارومیه تشکیل شده است.