مهندس دانشجو در خصوص تحولات اخیر که در ساماندهی فضای اداری ودر راستای تکریم ارباب رجوع رخ داد گفت : برای ایجاد تغییر باید نگاه اصلاح گرانه داشته باشیم و در این صورت است که می توانیم پتانسیلهای موجود در اداره را شناسایی کرده و مورد بهره برداری بهتر قرار دهیم.
وی افزود امکانات شرکت باید در شان شرکت باشد و آراستگی محیط اداری هرگاه با رفتار صحیح همکاران در تعامل با ارباب رجوع باشد می تواند شرکت را در حرکتی رو به جلو هدایت کند.
در ادامه این نشست مهندس مهدی جوادی معاونت برنامه ریزی شرکت، ضمن تقدیر و تشکر از مهندس دانشجو به جهت حمایتهایشان در تجمیع واحد های شرکت و به وجود آمدن فضای مناسب کاری گفت: ساماندهی فضای اداری و اجرای نظام آراستگی در شرکت به صورت مرحله ای و با خدمات تعاملی بین واحدها و همکاران رخ داد.
وی در ادامه از مهندس طالبیان مدیر دفتر بهبود مدیریت و منابع انسانی به خاطر تلاشهای بی وقفهشان در جهت اجرای نظام آراستگی در شرکت تقدیر نمود و اظهار امیدواری کرد که این تلاشها در راستای تحول و توسعه مدیریت ادامه یابد.
مهندس مسعود طالبیان مدیر دفتر بهبود مدیریت و منابع انسانی شرکت، در ادامه گزارشی از چگونگی استقرار نظام آراستگی در شرکت و نیز گزارشی از تجارب مدیریتی ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت ارائه داد و اسلایدهایی از وضعیت اتاقهای اداری قبل و پس از استقرار نظام آراستگی در شرکت و نیز متمرکز شدن واحدها ارائه داد. همچنین سیستم متحدالشکل کمیسیون توسعه مدیریت (ابلاغی شرکت مدیریت منابع آب ایران) مطرح و تصمیم گیریهای لازم در این خصوص انجام پذیرفت.