|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

نشست کمیسیون تحول اداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی برگزار شد

نشست کمیسیون تحول اداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی برگزار شد

 MG 8276-1

 

هشتمین نشست کمیسیون تحول اداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با حضور مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات،توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران،مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و جمعی از اعضای هیئت مدیره ، معاونان و مدیران در این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی، مهندس کیومرث دانشجو مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ایران در این نشست ضمن خیر مقدم به حضار گفت: در یک مجموعه موفق اهداف آن مجموعه به عنوان تعیین کننده چارچوب فعالیتها و ساماندهی نیروی انسانی به عنوان ابزار رسیدن به اهداف آن مجموعه مهم میباشد و به تبع آن رشد و ارتقاء یک سازمان و رسیدن به بحث تکریم ارباب رجوع در گرو ایجاد و حفظ سلامت مجموعه است.

وی مهم ترین نیاز تحول را ایجاد تغییر نگرش در کارکنان یک سازمان بیان کرد و افزود: تا تغییر نگرش در سطح یک جامعه و یا سازمان اتفاق نیفتد، تحولی اتفاق نخواهد افتاد.

مهندس دانشجو در ادامه گفت: رضایت مشتری و تکریم ارباب رجوع زمانی حاصل میشود که تمامی اقدامات در چارچوب وظایف محوله وبا استفاده از ابزار و فن آوریهای روز دنیا و سیاست گذاری های صحیح در راستای تامین سیاستهای نظام جمهوری اسلامی انجام شود و فقط در این صورت است که روند تحول درست طی می شود.

در ادامه این نشست مهندس مسعود طالبیان مدیر دفتر بهبود مدیریت و منابع انسانی و دبیر کمیسیون تحول اداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ضمن قدر دانی از مهندس دانشجو به جهت سیاستگزاریهای صحیحی که در جهت تحول اداری انجام دادند؛ به ارائه گزارش از برنامه ها و اقدامات این کمیسیون و معرفی فعالیتهای شاخص شرکت در حوزه تحول اداری و بیان چالشهای, پیشنهادات در این حوزه پرداخت.

آقای آقایاری مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان غربی در ادامه این نشست با اشاره به اهمیت موضوع تحول در دستگاههای دولتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت اجرای تحول اداری در کشور به تاسی از بیانات حضرت امام با 7 برنامه در سال 73 شروع و در دو برنامه پنجساله سوم و چهارم پیاده سازی شد

وی افزود در سال 89 فرمان 26 ماده ای سیاستهای تحول نظام اداری از سوی مقام معظم رهبری در قالب 10 برنامه تدوین و به دستگاههای دولتی جهت اجرا ابلاغ گردید.

آقایاری وجه مشترک تمامی برنامه های تحول اداری را توسعه دولت الکترونیک،تکریم ارباب رجوع و اصلاح فرایندها در ارائه خدمت به مردم بیان کرد و ادامه داد خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع ماحصل تمامی برنامه های تحول است وحد مطلوب 9 برنامه تحول اداری تکریم ارباب رجوع و خدمت بی منت به مردم است.

در ادامه نشست سید حسن مهدوی فر، مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران در این نشست گفت از الزامات تحول اداری باور و اعتقاد مدیران به این مباحث است و باید این باور درسطح تمامی مدیران ارشد صنعت آب کشور تسری یابد

وی در ادامه با اشاره به برتری شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در زمینه برگزاری جلسات تحول اداری در سطح صنعت آب کشور،برنامه ریزی منظم و دستور کاری مدون همراه با حضور مدیریت ارشد این شرکت درجلسات تحولات اداری را دو عامل عمده این برتری ذکرکرد.

وی گفت: توجه به بحث نظام آراستگی و افزایش سرانه پیشنهادات کارکنان این شرکت به 11/5 درصد نشان از بالندگی و پویایی سیستم و پیگیری جدی مباحث تحول اداری در آن است.

مهدوی فر سپس به تشریح اهمیت و ضرورت تحول در نظام اداری پرداخت و به تدوین نقشه راه برای اصلاح نظام اداری در صنعت آب کشور اشاره نمود وافزود: در سال جاری 29 برنامه عملیاتی برای شرکتها ابلاغ شده و باید جلسات تحول اداری بر اساس این برنامه ها دنبال شود.

وی همچنین به تدوین ساختار کلان شرکتها اشاره کرد وگفت در آینده نزدیک ساختار کلان و تشکیلات تفضیلی و شرح وظایف یکسان به کلیه شرکتها ابلاغ خواهد شد.

پس از پایان این نشست، حاضرین در جلسه از اقدامات مهم این شرکت در زمینه توجه به نظام آراستگی و ساماندهی تجهیزات و همچنین از امکانات ایجاد شده و ساخت وسازهایی که به منظور بهره وری مطلوب و در جهت تکریم ارباب رجوع انجام گردیده است بازدید بعمل آوردند.

این گزارش می افزاید در بعد از ظهر همان روز نشست شورای راهبری صنعت آب کشور با حضور مدیرکل و معاونت دفتر فناوری اطلاعات،توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران، رئیس گروه بهره وری شرکت مدیریت منابع آب ایران، دبیر شورای راهبری صنعت آب ایران و نمایندگانی از استانهای گلستان، اصفهان، البرزو فارس برگزار شد.

در این نشست مهندس مسعود طالبیان دبیر شورای راهبری صنعت آب ضمن بررسی مصوبات جلسات گذشته به ارائه مطالب پیشنهادی جهت بحث در جلسه آتی شورای راهبری بهبود مدیریت پرداخت.

در ادامه این نشست، نمایندگان دفاتر بهبود مدیریت شرکت های حاضر در جلسه، به بیان دیدگاه های خود پرداخته و تصمیماتی در خصوص موضوعات مورد بحث در جلسه اتخاذ شد.

 

 MG 8275-2   MG 8314-3

 MG 8292-4   MG 8331

IMG 8428

 

 

کد خبر: 165
  تاریخ خبر : 1393/06/06
 1611
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 68
  • بیشترین بازدید همزمان : 552
  • بازدید امروز : 2,453
  • بازدید دیروز : 4,967
  • کل بازدید : 7,344,510
  • آخرین به روزرسانی : 1403/04/19 07:04:38
  • شناسه IP شما : 3.142.173.37

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ارومیه، بلوار شهید باهنر، شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی
  • کدپستی : 5715895554
  • تلفن : 33442720-044
  • فاکس : 33440091-044
  • پست الکترونیکی : info[at]agrw.ir
  • پیامک : 3000520344
  • تلفن گویا : 31987777-044