|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو:

شهدا قهرمانان واقعی کشور هستند

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو گفت: کسی که از خود و خانواده و عزیزانش در راه وطن گذشته و در خط مقدم می ایستد و بالاترین مدالی که به او میدهند پلاکی است که از او به یادگار مانده قهرمان واقعی در تمام عرصه ها و عصرها است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی مالک حسین‌زاده در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات والیبال برادران سراسری وزارت نیرو که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق استان آذربایجان غربی و جمعی از مدیران وزارت نیرو و استان در ارومیه برگزار شد، با اشاره به شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: در هر جایگاهی که باشیم نباید رشادتها و از خود گذشتگی های شهدا را فراموش کنیم چرا که اگر امروز با خیال آسوده مسابقات برگزار میکنیم مدیون جانفشانی های آنها هستیم و احترام به شهدا و امام شهدا و پرچم کشور وظیفه تک تک ایرانیان است.

 

وی افزود:کسی که از خود و خانواده و عزیزانش در راه وطن گذشته و در خط مقدم می ایستد و بالاترین مدالی که به او میدهند پلاکی است که از او به یادگار مانده قهرمان واقعی در تمام عرصه ها  و عصرها است.

 

حسین زاده در ادامه ضمن تاکید وزیر محترم نیرو بر اهمیت هرچه بیشتر به مقوله ورزش کارکنان گفت: وزارت نیرو با برگزاری بیش از ۲۷ برنامه ورزشی در سطح کشور و در فصول مختلف تلاش می‌کنند تا سلامت همکاران را در انجام وظایف و رسالت خود یاری و کمک کند و در این زمینه اعتقاد داریم وزارت نیرو در خط مقدم سلامتی همکاران تلاشی جدی و فراگیر انجام دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: هیچ وزارتخانه‌ای به اندازه وزارت نیرو با این گستردگی به امر ورزش و سلامت همکاران تلاش نکرده و روی نیروهای انسانی خود سرمایه گذاری نکرده است بطوریکه ما در وزارت نیرو در طول سال رویدادهای مختلف ورزشی و تفریحات سالم را برای خود همکاران و خانواده‌های آنان در نظر گرفتیم

 

دبیر شورای مرکزی  ورزش وزارت نیرو در ادامه با بیان اینکه ورزش و سلامت کارکنان وزارت نیرو دارای اهمیت است ، خاطرنشان کرد: متاسفانه افراد جامعه درگیر زندگی ماشینی شده اند ، کارکنان دولت بیشترپشت میز نشینی و کم تحرکی دارند که در صورت عدم توجه به ورزش و فعالیت های بدنی دچار مشکل خواهندشد.

حسین زاده تصریح کرد:در راستای پیشگیری از افسردگی ، پوکی استخوان و … در کارکنان وزارت نیرو علی الخصوص زنان می بایست به ورزش اهمیت داده شود.

 

وی ترویج ورزش و فعالیت های ورزشی در صنعت آب و برق را در راستای افزایش سلامتی جسمی و روحی ، کاهش هزینه های مرخصی های استعلاجی ، پویایی و نشاط کارکنان جهت ارائه خدمات به ارباب رجوع ، کاهش و کنترل استرس ، افزایش بهره وری و راندمان کاری کارکنان و … موثر عنوان کرد.

 

این مقام مسئول همچنین افزود:توجه به ورزش در بانوان به دلیل اجرای نقش های مختلف و تحمل فشارهای زیاد در جامعه با اهمیت تر و پررنگ تر است.

 

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو خاطرنشان کرد:ورزش عاملی برای سلامتی زنان و سایر آحاد جامعه است و وزارت نیرونیز برای ورزش کارکنان زن و مرد در این مجموعه اهمیت زیادی قائل است.

 

در ادامه دکتر مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در این مراسم طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از دست اندرکاران برگزاری این دور از مسابقات تقدیر نمود و گفت در امر ورزش نیت مهم است نه مقامی که بدست می آید و بنابراین تمام تیمهایی که در این مسابقات شرکت کردند قهرمان و شایسته قدردانی هستند.

 

وی ابراز امیدواری کرد که این شرکت توانسته باشد با تمام کاستی ها و نارسائیها میزبانی شایسته برای این دوره از مسابقات بوده باشد.

 

رستگاری با تاکید بر اینکه منابع انسانی اصلی ترین و مهم ترین سرمایه یک شرکت و سازمان است، افزود:ورزش به عنوان عاملی تاثیرگذار در سلامت جسمی و روحی منابع انسانی می بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی بیان داشت:در پانزدهمین دوره مسابقات سراسری والیبال مردان وزارت نیرو۱۶ تیم از ۱۳ استان کشور حضور داشتند که با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

در پایان این مراسم ازتیمهای برتر حاضر در این مسابقات با اهدای کاپ قهرمانی،مدال و جوایز نقدی تجلیل شد.

 

این گزارش حاکیست که در این دوره از مسابقات تیم شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی (تیم الف صنعت آب و برق استان) مقام قهرمانی، تیم آب منطقه ای آذربایجان غربی(تیم ب صنعت آب و برق استان) مقام دوم و تیم صنعت آب و برق استان خوزستان نیز مقام سوم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند. کاپ اخلاق این دور از مسابقات نیز به تیم آبفای خراسان رضوی تعلق گرفت

کد خبر: 1473
  تاریخ خبر : 1402/07/04
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/07/04
 دبیر خبر
 171
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 164
  • بیشترین بازدید همزمان : 552
  • بازدید امروز : 1,538
  • بازدید دیروز : 4,967
  • کل بازدید : 7,343,595
  • آخرین به روزرسانی : 1403/04/19 07:04:38
  • شناسه IP شما : 18.223.172.108

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ارومیه، بلوار شهید باهنر، شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی
  • کدپستی : 5715895554
  • تلفن : 33442720-044
  • فاکس : 33440091-044
  • پست الکترونیکی : info[at]agrw.ir
  • پیامک : 3000520344
  • تلفن گویا : 31987777-044