|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مشاور امور زنان وزیر نیرو در آذربایجان غربی؛

زنان سرمنشا تمدن سازی هستند

مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده در نشست صمیمی با بانوان شاغل در صنعت آب و برق استان آذربایجان غربی که در سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد گفت: باید بستری را فراهم کنیم تا بانوان شاغل در نقش های چندگانه خود در خانواده و جامعه بیش از پیش موفق شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی سمیه خداپرست مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده در این نشست صمیمی که با حضور بانوان شاغل در صنعت آب و برق استان برگزار شد با ذکر این نکته که زنان سرمنشا شروع آغاز تمدن هستند افزود: این روزها که با نام مقدس سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین(ع) متبرک شده باید تلاش کنیم سنت ها و ارزش های اسلامی مثل امر به معروف و نهی از منکر را بیش از گذشته احیا کنیم.

خداپرست گفت: برنامه عملیاتی توسط وزیر محترم نیرو در چهار محور ابلاغ گردیده که یکی از اهداف ما ارتقاع و توسعه توانمندی های بانوان شاعل در صنعت است.

مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده محور اول برنامه عملیاتی ابلاغی وزیر نیرو را "ارزیابی و شناسایی بانوان متخصص و توانمند" اعلام کرد و در ادامه گفت: طبق فرمایشات و رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در سخنانی فرمودند: استفاده از بانوان عاقل، باتجربه، فرزانه و کارآمد باید در اولویت قرار بگیرد محور دوم را "مشارکت زنان صنعت" عنوان کرد.

این مقام مسئول محور سوم این برنامه عملیاتی را "مشارکت زنان در جامعه" عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه زنان زنانی که در صنعت آب و برق فعالیت دارند در قبال این صنعت نیز مسئول بوده و باید تلاش کنیم تا این میراث مهم و گرانبها را به خوبی نسل های آینده تحویل دهیم.

وی ضمن اعلام این خبر که ما از بانوان با توجه به اینکه دارای مسئولیت اجتماعی و همچنین مسئولین صنعتی میباشند میخواهیم که اطلاعات و آگاهی شان در حوزه مصرف و مدیریت مصرف بالا ببرند تاکید کرد: ما از مشاورین امور بانوان شرکت ها خواسته ایم که اطلاع رسانی شایسته ای در قالب پوستر، اینفوگرافی، موشن گرافی جهت آگاهی هرچه بیشتر تهیه و توزیع نمایند.

سمیه خداپرست ضمن اشاره به سخنان و تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین افزود: یک بخش مسئولیت ما انجام کار است و بخش مهم تر آن تبیین اقدامات صورت گرفته است.

مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده یکی از مهم ترین دلایل برگزاری چنین نشست هایی را بیان اقدامات دانست و اضافه کرد: ما نیازمند کمک و همراهی شما در جهت تبیین فعالیت و عملکرد شرکت هستیم.

خداپرست محور چهارم برنامه عملیاتی ابلاغ شده توسط وزیر نیرو را "خانواده و تحکیم بنیان خانواده" عنوان کرد.

وی در این همایش و نشست صمیمی گفت: سال گذشته و همزمان با روز زن توانستیم موافقت وزیر نیرو را جهت ورود و مشارکت موثر زنان در 5 حوزه را جلب نمائیم.

خداپرست اولین بخش را انتخاب زنان توانمند در "هئیت مدیره شرکت ها" عنوان کرد و حوزه دوم را نیز حضور زنان در قسمت "سرمایه های انسانی" توصیف کرد.

مشاور وزیر نیرو حوزه سوم را مشارکت در حوزه "گزینش" و چهارم نیز حضور در بخش "تخلفات اداری" و در نهایت نیز مشارکت زنان در "شورای معاونین" بود که امیدواریم امسال طی جلساتی که با مدیران عامل شرکت ها خواهیم داشت مطالبات اینچنینی را مطرح کنیم.

خداپرست در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: تلاش میکنیم تا بستر مناسب را جهت موفقیت بیش از پیش زنان شاغل در صنعت آب و برق را در بعد خانواده و مسئولیت اجتماعی شان محیا کنیم.

این مقام مسئول در ادامه این نشست گفت: موضوع مهم دیگری که ما به عنوان امور بانوان وزارت نیرو فعالیت گسترده ای در آن داریم بحث "جوانی جمعیت" است که در سطح شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو در استان آذربایجان غربی به خوبی پیش می رود وکسب رتبه های برتر در این خصوص موید این امر است.

مشاور وزیر نیرو ضمن تاکید بر موضوع مهم توجه به ورزش بانوان در شرکت ها گفت: برنامه ریزی کرده ایم تا بتوانیم در موضوع نشاط سازمانی فعال بوده تا زنان شاغل در صنعت بتوانند با اشتیاق و انگیزه لازم به خدمت خود بپردازند.

خداپرست در پایان سخنان خود به موضوع بسیار مهم رعایت شئونات اسلامی اشاره کرد و افزود: از بانوان میخواهیم به جد دستورالعمل های ابلاغی وزارت نیروز در حوزه عفاف و حجاب را به صورت کامل و شایسته رعایت نمایند.

در ادامه این نشست صمیمی که مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز حضور داشت، شرکت کنندگان به بیان نکته نظرات و سئوالات خود نمودند که مسئولین حاضر در جلسه نیز به آنها پاسخ های لازم را ارئه نمودند

 

کد خبر: 1461
  تاریخ خبر : 1402/05/04
 دبیر خبر
 261
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 108
  • بیشترین بازدید همزمان : 552
  • بازدید امروز : 2,173
  • بازدید دیروز : 4,967
  • کل بازدید : 7,344,230
  • آخرین به روزرسانی : 1403/04/19 07:04:38
  • شناسه IP شما : 18.190.217.206

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ارومیه، بلوار شهید باهنر، شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی
  • کدپستی : 5715895554
  • تلفن : 33442720-044
  • فاکس : 33440091-044
  • پست الکترونیکی : info[at]agrw.ir
  • پیامک : 3000520344
  • تلفن گویا : 31987777-044