دوره آموزشی آشنایی با تخلفات اداری و نحوه برخورد با این تخلفات برای کارمندان شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی، این دوره آموزشی به منظور آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری و با هدف ارتقای سطح آگاهی کارکنان و کارمندان این شرکت از حقوق ارباب رجوع نسبت به خدمات قابل ارائه با حضور دبیر هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.
در این نشست مهندس کیومرث دانشجو، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی بابیان اینکه برگزاری این دوره موجب افزایش اطلاعات کارکنان خواهد شد آشنایی و بهره گیری مطلوب از مطالب و سر فصل های ارائه شده در آن را مورد تاکید قرار داد.
دانشجو افزود: راه تقلیل تخلفات برگزاری دوره های آموزشی و استمرار آنهاست ویقینا برگزاری این دوره نیز موجب افزایش اطلاعات کارکنان، کاهش تخلفات و سالم سازی محیط اداری خواهد شد.
در ادامه محمدرضا علی مرادی، دبیر هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران، با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی جزو پیشگامان متقاضی برگزاری چنین دوره هایی است ابراز امیدواری کرد که برگزاری این دوره موجب ارتقاء آگاهی کارکنان و کاهش تخلفات در محیط اداری شود.
وی افزود در نظام اسلامی ما خدمتگزار مردم هستیم وکارکنان باید با صداقت، امانت داری و گشاده رویی رضایت خاطر ارباب رجوع را جلب کنند.
وی گفت: طی بررسی های انجام شده، علت اصلی تشکیل پرونده ها در هیأت رسیدگی به تخلفات اداری، آشنا نبودن کارکنان با وظایف قانونی، حقوق کارمندی و حق مردم است.
علی مرادی با تأکید بر ضرورت آموزش مستمر، در مورد نحوه تأمل با مردم گفت: مهم ترین اصل در نظام جمهوری اسلامی، خدمت صادقانه و حفظ حرمت و حقوق شهروندان است.
وی سپس به آموزش مسائل و تکالیف ذاتی شرکت های تابعه در حوزه اجرای تصمیمات و دستورات هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری پرداخت و گفت: طبق تصمیمات گرفته شده در هیأت مقرر شده است که برای ایجاد وحدت رویه در شرکت ها، مدیران عامل هر شرکت، مجری مستقیم و بلافصل دستورات و تصمیمات متخذه هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری باشند.