توافق نامه سطح خدمت "صدور پروانه بهره برداری از تاسیسات پساب صنعتی"
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافق نامه سطح خدمت "پاسخ به استعلام برداشت مصالح رودخانه ای"
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
1- اطلاعرسانی از طریق رسانههای آّب منطقه ای آذربایجان غربی (پرتال و سایت خبری و سامانه ارسال پیامک)
2- آب منطقه ای آذربایجان غربی خدمت مذکور را بر اساس قوانین ذیل به مشتریان ارائه می نماید:
توافق نامه سطح خدمت "انعقاد قرارداد بهرهبرداری بستر رودخانهها و مجاری آبی"
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
1- اطلاعرسانی از طریق رسانههای آّب منطقه ای آذربایجان غربی (پرتال و سایت خبری و سامانه ارسال پیامک)
2- آب منطقه ای آذربایجان غربی خدمت مذکور را بر اساس دستورالعمل " نحوه انعقاد قرارداد اجاره اراضی بستر رودخانه ها " به مشتریان ارائه می نماید.
توافق نامه سطح خدمت "صدور، تمدید و اصلاح پروانه حفر و بهره برداری منابع آب زیرزمینی"
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
1- اطلاعرسانی از طریق رسانههای آّب منطقه ای آذربایجان غربی (پرتال و سایت خبری و سامانه ارسال پیامک)
2- آب منطقه ای آذربایجان غربی خدمت مذکور را بر اساس قوانین ذیل به مشتریان ارائه می نماید:
توافق نامه سطح خدمت "صدور، تمدید و اصلاح پروانه بهره برداری منابع آب سطحی"
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
1- اطلاعرسانی از طریق رسانههای آّب منطقه ای آذربایجان غربی (پرتال و سایت خبری و سامانه ارسال پیامک)
2- آب منطقه ای آذربایجان غربی خدمت مذکور را بر اساس قوانین ذیل به مشتریان ارائه می نماید:
توافق نامه سطح خدمت "صدور و تجدید پروانه صلاحیت شرکتهای حفاری چاه"
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
1- اطلاعرسانی از طریق رسانههای آّب منطقه ای آذربایجان غربی (پرتال و سایت خبری و سامانه ارسال پیامک)
2- آب منطقه ای آذربایجان غربی خدمت مذکور را بر اساس قوانین ذیل به مشتریان ارائه می نماید:
توافق نامه سطح خدمت "صدور و تجدید پروانه صلاحیت نظارت بر حفاری چاه"
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
1- اطلاعرسانی از طریق رسانههای آّب منطقه ای آذربایجان غربی (پرتال و سایت خبری و سامانه ارسال پیامک)
2- آب منطقه ای آذربایجان غربی خدمت مذکور را بر اساس قوانین ذیل به مشتریان ارائه می نماید:
توافق نامه سطح خدمت "صدور مجوز احداث تاسیسات پساب صنعتی"
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
خدمت مذکور صرفا توسط دستگاه مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران ارائه شده و بعد از ثبت مدارک لازم در درگاه ملی مجوزها به آدرس https://mojavez.ir/business/1463347/3 به مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی فرستاده شده و در صورت تایید مدارک نهایتا جهت دریافت تایید نهایی به شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران ارسال می گردد و جهت پیگیری نیز دوباره باید به آدرس اشاره شده در فوق مراجعه نمود. همچنین این خدمت بر اساس قوانین ذیل ارائه می گردد:
توافق نامه سطح خدمت "ارائه آمار و اطلاعات صنعت آب کشور"
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافق نامه سطح خدمت "پاسخ به استعلام تعیین وتایید میزان قدرت موتور مجاز بهره برداری از منابع آبی"
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
1- اطلاعرسانی از طریق رسانههای آّب منطقه ای آذربایجان غربی (پرتال و سایت خبری و سامانه ارسال پیامک)
2- آب منطقه ای آذربایجان غربی خدمت مذکور را بر اساس قوانین ذیل به مشتریان ارائه می نماید:
توافق نامه سطح خدمت "پاسخ به استعلام بهرهبرداری از چاههای موضوع ماده 5 ق.ت.ع.آ"
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
1- اطلاعرسانی از طریق رسانههای آّب منطقه ای آذربایجان غربی (پرتال و سایت خبری و سامانه ارسال پیامک)
2- آب منطقه ای آذربایجان غربی خدمت مذکور را بر اساس قوانین ذیل به مشتریان ارائه می نماید:
توافق نامه سطح خدمت "پاسخ به استعلام احداث مزارع پرورش و تکثیر آبزیان با استفاده از رودخانهها"
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
1- اطلاعرسانی از طریق رسانههای آّب منطقه ای آذربایجان غربی (پرتال و سایت خبری و سامانه ارسال پیامک)
2- آب منطقه ای آذربایجان غربی خدمت مذکور را بر اساس قانون توزیع عادلانه آب به مشتریان ارائه می نماید.
توافق نامه سطح خدمت "پاسخ به استعلام دستگاههای قضایی، نهادهای نظارتی، اجرائی و قانونگذار در حوزه صنعت آب کشور"
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
1- اطلاعرسانی از طریق رسانههای آّب منطقه ای آذربایجان غربی (پرتال و سایت خبری و سامانه ارسال پیامک)
2- آب منطقه ای آذربایجان غربی خدمت مذکور را بر اساس قانون توزیع عادلانه آب به مشتریان ارائه می نماید.
توافق نامه سطح خدمت "پاسخ به استعلام اعتبار و مندرجات پروانه بهرهبرداری از منابع آبی"
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
1- اطلاعرسانی از طریق رسانههای آّب منطقه ای آذربایجان غربی (پرتال و سایت خبری و سامانه ارسال پیامک)
2- آب منطقه ای آذربایجان غربی خدمت مذکور را بر اساس قوانین ذیل به مشتریان ارائه می نماید:
توافق نامه سطح خدمت "پاسخ به استعلام تامین منابع آب"
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
1- اطلاعرسانی از طریق رسانههای آّب منطقه ای آذربایجان غربی (پرتال و سایت خبری و سامانه ارسال پیامک)
2- آب منطقه ای آذربایجان غربی خدمت مذکور را بر اساس قوانین ذیل به مشتریان ارائه می نماید:
توافق نامه سطح خدمت "پاسخ به استعلام تعیین حریم کمی و کیفی منابع آبی"
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
1- اطلاعرسانی از طریق رسانههای آّب منطقه ای آذربایجان غربی (پرتال و سایت خبری و سامانه ارسال پیامک)
2- آب منطقه ای آذربایجان غربی خدمت مذکور را بر اساس قانون توزیع عادلانه آب به مشتریان ارائه می نماید.
توافق نامه سطح خدمت "پاسخ به استعلام تعیین و تایید میزان فرآوردههای نفتی ذینفعان صنعت آب"
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
1- اطلاعرسانی از طریق رسانههای آّب منطقه ای آذربایجان غربی (پرتال و سایت خبری و سامانه ارسال پیامک)
2- آب منطقه ای آذربایجان غربی خدمت مذکور را بر اساس قوانین ذیل به مشتریان ارائه می نماید: