|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

فرم الکترونیکی رسیدگی داخلی به شکایات مردمی شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی

این فرم به منظور تسهیل و تسریع در پاسخگویی شکایات در شرکت اب منطقه ای استان آذربایجان غربی به شاکیان محترم ،(مختص شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی) می باشد و مجزا از سامانه پاسخگویی به شکایات که توسط شرکت مدیریت منابع آب ایران بررسی میگردد ، می باشد.

پر کردن کلیه فیلدهای * دار الزامی است.

بعد از ثبت در سیستم پیغامی با عنوان ثبت موفق دریافت خواهید کرد.

لطفا کد رهگیری که بعد از تکمیل فرم و ثبت آن در سیستم اعلام میشود را به خاطر بسپارید.

جهت پیگیری و مشاهده نتیجه درخواست،  بعد از وارد کردن کد رهگیری از نتیجه شکایت خود مطلع شوید

 

نام و نام خانوادگی شاکی
نام شهر شاکی
کد ملی شاکی[sh_mo_kodemeeli]
آدرس
شماره تماس

لطفا در این قسمت آدرس پست الکترونیکی ( ایمیل) خود را با دقت تایپ نمایید

آدرس ایمیل

عنوان شکایت خود را کوتاه تایپ کنید

موضوع شکایت

شرح شکایت خود را کوتاه و شفاف و کامل تایپ کنید

شرح شکایت

سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 31
  • بیشترین بازدید همزمان : 552
  • بازدید امروز : 2,514
  • بازدید دیروز : 4,813
  • کل بازدید : 6,927,001
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/07 13:37:27
  • شناسه IP شما : 54.234.6.167

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ارومیه، بلوار شهید باهنر، شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی
  • کدپستی : 5715895554
  • تلفن : 33442720-044
  • فاکس : 33440091-044
  • پست الکترونیکی : info[at]agrw.ir
  • پیامک : 3000520344
  • تلفن گویا : 31987777-044