|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی برگزار شد

مراسم تودیع یاسر رهبر دین و معارفه اکبر مصور به عنوان سرپرست دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی، این مراسم با حضور مدیر کل حراست کل استان آذربایجان غربی، نماینده اداره کل اطلاعات استان، مدیر کل حراست شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیران حراست های صنعت آب و برق استان و مدیر عامل، معاونان و جمعی از مدیران شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

مهندس کیومرث دانشجو، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی، در این مراسم با قدردانی از زحمات مهندس یاسر رهبردین، سرپرست قبلی حراست این شرکت، گفت: مدیریت حراست در شرکت آب منطقه ای کاری بسیار سخت است و مهندس رهبر دین در این حوزه فعالیتهای ارزشی بسیاری داشته است.

وی با اشاره به وظایف خطیر واحدهای حراست گفت: حراست یک نهاد مردمی است که پشتیبان نظام است و هم اکنون حراست این شرکت با تعاملات خوب مهندس رهبر دین جزو حراست های نمونه کشور می باشد.

دانشجو یکی از وظایف واحد حراست را ایجاد امنیت و آرامش و داشتن روحیه ایجاد محبت دانست و افزود: تعامل و دوستی در این حوزه بیشترین حاکمیت را نسبت به زور و اجبار دارد و آنچه در این حوزه مورد تاکید است جایگزینی راهکارهای کاربردی و پیشگیری کننده در جهت کم کردن زمینه تخلف به جای متخلف گیری میباشد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در ادامه با آرزوی موفقیت برای آقای اکبر مصور، سرپرست جدید حراست شرکت، اظهار امیدواری کرد: ایشان از تمام ظرفیت ها برای نشان دادن توانایی های خود و پیشبرد اهداف شرکت استفاده کنند.

در ادامه مراسم، مهندس میکائیل حسینی مدیر کل حراست شرکت مدیریت منابع آب ایران، ضمن تقدیر از مدیرعامل و مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای استان به عنوان یک شرکت با فضای بسیار صمیمی، گزارشی از عملکرد حراست در بخش صنعت آب کشور و اهداف این دفتر ارائه داد و افزود: در شرکت مدیریت منابع آب ایران هدف داشتن برنامه جامع و حرکت رو به جلو با برنامه ای منظم است که در این راستا تقویت دفاتر حراست به عنوان بازوی توانمند و بر قراری امنیت در حوزه فیزیکی، فضای سایبری و حوزه اسناد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی اظهار داشت:برای رسیدن به امنیت برنامه ای  با هدف ایجاد امنیت در سیستم و کمی کردن رفتار حراست در قالب چشم انداز 5 ساله با راهبردهای متناوب و برنامه های عملیاتی طراحی ودر سطح منابع آب ایران تعریف شد که نهایتا علیرغم مشکلات موجود امروز این طرح به موفقیت 5/83 درصدی رسیده است.

وی همچنین امنیت سیستم های صنعتی را به عنوان فاز جدیدی از فعالیتهای حراست دانست و آن را موضوعی جدید در این حوزه دانست که تا کنون مطرح و اجرایی نشده بود.

میکائیل حسینی هدف دفتر حراست را در جهت اجرایی نمودن طرحها و برنامه ها خدمت به سیستم دانست و گفت هدف حراست ایجاد فضای سنگین نیست و امروز با تدوین سند چشم انداز درازمدت فعالیتهای بسیاری مد نظر و مورد اجرای این حوزه است.    وی با تقدیر از مهندس رهبر دین به عنوان نیروی توانمند و با انرژی که اهداف مد نظرر شرکت مدیریت منابع آب ایران و وزارت نیرو را به نحو عالی اجرایی نمود، ابراز امیدواری کرد، که عملکرد آقای مصور باعث فعالیتهای هرچه بیشتر شده و از تجربیات ایشان به نحو عالی استفاده شود.

در ادامه مراسم، آقای ثابتی، مدیر کل حراست کل استان آذربایجان غربی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اقدام جهادی ، خودباوری و اعتماد به نفس و ایجاد بسترهای مناسب در جهت صرفه جویی، دشمن شناسی، همدلی و همراهی برای آینده نظام و همت و انگیزه خدمت را از نقاط بارز و مورد تاکید در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: حفظ سرمایه انسانی سازمان و تعامل دو طرفه و حفاظت از داده های شرکت  از جمله وظایف حراست های کشور است.

همچنین مهندس یاسر رهبر دین، مدیر قبلی، و آقای اکبر مصور، سرپرست جدید حراست شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی، نیز سخنانی را در این خصوص ایراد کردند.

این گزارش می افزاید: در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی حراست شرکت مدیریت منابع آب ایران ، حراست کل استان و شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی، از زحمات مهندس رهبر دین در دوران تصدی مسئولیت حراست این شرکت قدردانی شد.

کد خبر: 801
  تاریخ خبر : 1395/12/14
 دبیر خبر
 5428
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 19
  • بیشترین بازدید همزمان : 552
  • بازدید امروز : 6,513
  • بازدید دیروز : 5,585
  • کل بازدید : 7,032,410
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/03 10:52:34
  • شناسه IP شما : 18.220.160.216

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ارومیه، بلوار شهید باهنر، شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی
  • کدپستی : 5715895554
  • تلفن : 33442720-044
  • فاکس : 33440091-044
  • پست الکترونیکی : info[at]agrw.ir
  • پیامک : 3000520344
  • تلفن گویا : 31987777-044