|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی منصوب شد

مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی منصوب شد

IMG 3110

مراسم معارفه مهندس کیومرث دانشجو به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی و تودیع مهندس نقی کریمی با حضور مشاور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استانی و کارکنان شرکت برگزار شد، مهندس نقی کریمی، مدیر عامل پیشین شرکت، به تشریح عملکرد هفت ساله خود در شرکت آب منطقه ای استان پرداخت.
کریمی گفت: اقدامات مهمی از جمله نصب کنتورهای هوشمند، وصول درآمدهای راکد، علاج بخشی دشت های ممنوعه و بهره برداری از سدها در بخش گردشگری و پرورش آبزیان، تدوین برنامه های 20 ساله، میان مدت پنج ساله و طرح های سالیانه، در این دوره صورت گرفته است.
قربان احمدی، مدیرکل دفتر استاندار آذربایجان غربی، نیز با اشاره به شرایط ویژه این استان و وابستگی زندگی مردم این منطقه به آب، خواستار نگاه ویژه دولت و مسئولان به حوزه آب استان شد.
این گزارش حاکی است: در ادامه مراسم، مهندس محمد حاج رسولیها، مشاور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، به کاهش 45 درصدی رواناب ها با وجود بارش های خوب سال آبی 92 - 1391 و اثرات آن بر تمام حوضه های کشور از جمله دریاچه ارومیه اشاره کرد که به تصمیم دولت یازدهم و تشکیل جلسه شورای عالی آب منجر شد.
وی افزود: یکی از چالش های اصلی کشور در حوزه آب، چالش حکمرانی آب است که لزوم اجرای مدیریت به هم پیوسته منابع آب و همکاری تمام دستگاه ها در اجرای آن را دوچندان می کند.
حاج رسولیها گفت: چالش دیگر، بارگذاری بیش از حد روی بخش آب کشور که نتیجه آن وجود 120 هزار میلیارد تومان طرح ناتمام در وزارت نیرو است و حل این معضل، مستلزم سیاست گذاری مناسب و اولویت بندی طرح هاست.
مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در ادامه، پایین رفتن سطح آب های زیر زمینی و لزوم تصمیمات مناسب در این زمینه برای پیشگیری از عواقب وخیم آن را مورد اشاره قرار داد و گفت: توجه به اقتصاد آب و لزوم استفاده صحیح از آب که منطبق با استانداردهای جهانی باشد، ضروری است.
حاج رسولیها در ادامه با اهدای لوح تقدیر به مهندس نقی کریمی، حکم انتصاب مهندس کیومرث دانشجو به عنوان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی را به وی اعطا کرد.
این گزارش می افزاید: مهندس کیومرث دانشجو، مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی، با قدردانی از خدمات کارکنان صنعت آب استان، پیشکسوتان و مدیریت پیشین شرکت آب منطقه ای، خلاصه ای از سوابق کاری خود در بخش های مختلف اجرایی کشور را ارائه داد.
دانشجو گفت: مشکلات موجود کشور، نتیجه نگاه نقطه ای و بخشی است. وی خواستار نگاه گسترده تر و توجه به منافع در سطح ملی و نیز نگاه گسترده به حفاظت و بهره برداری، توزیع برابر و مدیریت بهینه منابع آب شد.
دانشجو در ادامه از پیگیری انتقال آب از رودخانه های زاب و ارس به دریاچه ارومیه خبر داد و ابراز امیدواری کرد: آذربایجان غربی که هم اکنون به عنوان قهرمان سدسازی شناخته شده است، در آینده قهرمان حفاظت از منابع آب ایران شود.
این گزارش می افزاید: مهندس کیومرث دانشجو دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمران (خاک و پی) است که سابقه خدمت در سپاه و جهاد سازندگی و اجرای طرح هایی چون سدهای غازان، آغ چای و شهرچای را در شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در کارنامه خود دارد.
دانشجو مدتی نیز به عنوان معاون نیروگاه اتمی بوشهر و مدیر پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی خوی خدمت کرده و پس از شش سال مدیر عاملی شرکت آب منطقه ای استان قزوین، به عنوان مدیر کل دفتر مدیریت به هم پیوسته منابع آب حوضه‌ آبریز دریای خزر و نماینده مجری طرح سامانه انتقال آب مازندران و گلستان در شرکت مدیریت منابع آب ایران مشغول به کار بوده است.
مراسم تودیع نقی کریمی و معارفه کیومرث دانشجو، روز شنبه بیست و یکم دی ماه 1392 برگزار شد.

IMG 3091
 

حکم انتصاب مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی

در حکم انتصاب کیومرث دانشجو آمده است: « نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب عالی و به استناد مصوبه مورخ 17/10/92 مجمع‌ عمومی و بر اساس پیشنهاد صورتجلسه شماره هـ/123/882 مورخ 18/10/92 هیأت مدیره شرکت آب منطقه‌ای استان آذربایجان‌غربی، به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت مذکور تعیین و منصوب می‌شوید.
توفیق روزافزون جناب عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم» .

کد خبر: 41
  تاریخ خبر : 1392/10/23
  آخرین به‌روزرسانی : 1392/11/02
 10155
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 24
  • بیشترین بازدید همزمان : 552
  • بازدید امروز : 1,489
  • بازدید دیروز : 4,090
  • کل بازدید : 6,998,009
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/26 08:48:01
  • شناسه IP شما : 3.138.141.202

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ارومیه، بلوار شهید باهنر، شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی
  • کدپستی : 5715895554
  • تلفن : 33442720-044
  • فاکس : 33440091-044
  • پست الکترونیکی : info[at]agrw.ir
  • پیامک : 3000520344
  • تلفن گویا : 31987777-044