|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق آذربایجان غربی با حضور معاون وزیر نیرو برگزار شد

چهارمین نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب وبرق آذربایجان غربی در سال 97 با حضور معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو و هیئت همراه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی، در این نشست مهندس علی اکبر مهاجری معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو طی سخنانی با اشاره به چالشهای موجود در حوزه آب و برق کشور گفت: خوشبختانه استان آذربایجان غربی در مقایسه با سایر استانها از وضعیت نسبتا مناسب و مطلوب تری برخوردار است و امسال بحرانهای جدی درحوزه آب و برق در آن مشاهده نمی شود.

مهندس مهاجری اظهارداشت: استفاده بهتر از ظرفیت های آب و برق از برنامه های مهم وزارت نیرو برای سال آینده است و با تدبیر و برنامه ریزی و مدیریت صحیح  فعالیتهای صنعت در راستای سیاستهای وزارت نیرو در راستای مصرف بهتر و کاهش کمبودها خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط امروز کشور و چالشهای غیرمنتظره پیش رو گفت: شرایط امروز کشور گرچه سخت است  ولی همسویی کشورهای دنیا و دیپلماسی مناسب ایران امیدوار کننده است و این موضوع میطلبد که مدیران و کارکنان خود را با شرایط امروز وفق داده و با  همت مضاعف و تلاش ویژه در راستای توصیه های مقام معظم رهبری فعالیتهای شرکت ها را پیش برده و شرایط هرچه بهتری را ایجاد نمایند.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو آموزش نیروی انسانی و رشد حوزه تحقیقات  را برای ارتقای کیفی فعالیت ها موثر دانست و خواستار ارتقای کیفیت آموزش، آموزش مدیران ارشد و مدیران آینده و حمایت هرچه بیشتر مدیران از کارهای تحقیقاتی در راستای کاهش هزینه ها شد.

مهندس مهاجری در پایان اظهار امیدواری کرد که با اتخاذ تدابیر لازم مشکلات مطرح شده از سوی مدیران مجموعه صنعت آب و برق آذربایجان غربی حل شود و این مجموعه بتواند با تلاش مضاعف در امر خدمت رسانی به مردم حرکت نماید.

در ادامه مهندس کیومرث دانشجو مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان، گزارشی از فعالیت ها و اهداف مشترک این شورا را ارائه داد.

دانشجوبا اشاره به همراهی و همدلی مدیران صنعت آب و برق استان افزود: با وجود مشکلات عدیده ای که پیش روی صنعت آب و برق استان قرار دارد تلاش شبانه روزی همکاران صنعت و مدیران این شورا موجب شده تنش های کمتری را در حوزه آب و برق در سطح استان شاهد باشیم.

وی برگزاری نشست های منظم ومستمر و بررسی اهداف مشترک را از نقاط مثبت شورا دانست و گفت: تعاملات سازنده با نمایندگان استان و اطلاع رسانی از مشکلات و چالشها، دیدارهای مشترک با امام جمعه و استاندار جهت انعکاس فعالیتها و مسائل  صنعت و همینطور نشستهای مختلف جهت بررسی امور ورزشی،فرهنگی و تبلیغاتی از برنامه های شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان است که به صورت مستمر دنبال شده و نتایج بسیار خوبی را نیز به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی سپس به چالشها و مباحث مشترک شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان اشاره کرد و تامین نیروی انسانی موردنیاز و تامین اعتبارات مناسب را از جمله این چالشهای مشترک برشمرد و افزود خوشبختانه نزولات آسمانی بسیار خوب بهاره موجب نجات استان از تنش آبی بسیار جدی و پیش بینی شده بود و همین امر موجب گردید امسال با برنامه ریزی خوبی که در حوزه آب و یرق استان انجام شد مسیر مناسبی را طی نموده و با کمترین مشکلات تابستان را سپری نماییم.

در ادامه مهندس رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی به بیان مشکلات و چالشهای پیش روی استان در بخش آب و برق پرداخت و بر برنامه ریزی دقیق وزارت نیرو برای حل این مشکلات تاکید نمود.

وی با اشاره به موانع موجود در امر سرمایه گذاری برای تولید برق در استان و همچنین تبعات توقف عملیات اجرایی سد نازلو در شهرستان ارومیه خواستارانجام پیگیری های بیشتر از سوی وزارت نیرو جهت رفع این موانع و توسعه سرمایه گذاری در صنعت آب و برق استان شد.

در این نشست همچنین مدیران عامل شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی و تولید، توزیع و انتقال برق استان ضمن تقدیر از مدیریت مهندس دانشجو در شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان به صورت جداگانه گزارشی از وضعیت پرسنلی و اقدامات و فعالیت های این شرکتها را ارائه دادند و به بیان مشکلات و چالشهای موجود در بخشهای مختلف و بویژه در حوزه منابع انسانی و اعتباری خود پرداختند.

این گزارش می افزاید مهندس مهاجری در این سفر یک روزه به استان آذربایجان غربی با حضور در مجموعه شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از معاونت برنامه ریزی،واحد انفورماتیک و برخی واحدهای حوزه ستادی  این شرکت را مورد بازدید قرار دادند و با فعالیت و عملکرد این واحدها از نزدیک آشنا شدند.

 

        

 

کد خبر: 1031
  تاریخ خبر : 1397/05/17
  آخرین به‌روزرسانی : 1397/05/17
 دبیر خبر
 1148
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 29
  • بیشترین بازدید همزمان : 552
  • بازدید امروز : 210
  • بازدید دیروز : 3,890
  • کل بازدید : 7,010,892
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/30 12:27:35
  • شناسه IP شما : 3.135.198.49

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ارومیه، بلوار شهید باهنر، شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی
  • کدپستی : 5715895554
  • تلفن : 33442720-044
  • فاکس : 33440091-044
  • پست الکترونیکی : info[at]agrw.ir
  • پیامک : 3000520344
  • تلفن گویا : 31987777-044