|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

تقدیر معاون امور عمرانی استاندار از مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان غربی

دکتر هادی بهادری معاون امور عمرانی استاندار و جانشین شورای هماهنگی مدیریت بحران استان آذربایجان غربی با ارسال لوح تقدیر از زحمات مهندس دانشجو مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان به جهت حضور موثر و فعال این شرکت در نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای مدیریت بحران استان در هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی تقدیر و تشکر نمود.

  عمومی
  1393/11/11

دیدار مدیران عامل صنعت آب و برق استان آذربایجان غربی با مدیرکل جدید صدا وسیما

مدیران عامل صنعت آب و برق استان آذربایجان غربی با حضور در دفتر مهندس مسعود مجرد مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکزاستان با وی دیدار و گفتگو کردند.

  عمومی
  1393/11/11

بازدید نماینده شرکت جایکا ژاپن از حوضه آبریز دریاچه ارومیه

در راستای اجرای طرح احیای دریاچه ارومیه تیم مطالعاتی شرکت جایکا ژاپن طی سفری سه روزه به شهرستان ارومیه ضمن حضور در منطقه به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز پرداختند.

  عمومی
  1393/11/11

سومین نشست کارگروه سیل و مخاطرات دریایی، برق و آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

سومین نشست کارگروه تخصصی امور سیل و مخاطرات دریایی، برق و آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی در محل شرکت آب منطقه ای استان برگزار شد.

  عمومی
  1393/11/11

رهاسازی آب سه سد در استان آذربایجان غربی به سمت دریاچه ارومیه

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از آزاد سازی بخشی از آب مخزن سدهای بوکان، حسنلو و ساروق به سمت دریاچه ارومیه خبر داد.

  عمومی
  1393/11/11

بازدید معاون برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان غربی از تأسیسات تأمین و تصفیه آب شرب تبریز در شهرستان میاندوآب

معاون برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان غربی و هیئت همراه از تأسیسات بند انحرافی نوروزلو و سیستم تأمین و تصفیه آب شرب تبریز در شهرستان میاندوآب بازدید کردند.

  عمومی
  1393/11/11

پر و مسلوب المنفعه کردن 4 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان مهاباد

مدیر امور آب شهرستان مهاباد از پر و مسلوب المنفعه کردن 4 حلقه چاه غیرمجاز طی ماه جاری در این شهرستان خبر داد.

  عمومی
  1393/11/02

جلوگیری از برداشت غیر مجاز شن و ماسه دربخش نازلو چای شهرستان ارومیه

رئیس اداره منابع آب نوشین شهر از جلوگیری از برداشت غیر مجاز شن و ماسه از بستر مسیل خان گلی واقع در روستای ماکو کندی از توابع بخش نازلوچای ارومیه خبر داد.

  عمومی
  1393/11/01

نشست کمیته مشترک بهره‌برداری و طرح ‌و ‌توسعه در شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی برگزار شد

نشست کمیته مشترک معاونت های بهره برداری و طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با حضور اعضاء این کمیته و با هدف مستند‌سازی و تبادل تجارب و تعمیق همکاری بین حوزه حفاظت و بهره‌برداری و حوزه معاونت طرح و توسعه برگزار شد.

  عمومی
  1393/11/01

نشست کمیته ورزش شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی برگزار شد

نشست اعضای کمیته ورزش شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با حضور مدیرعامل، معاونین، دبیر کمیته ورزش و مشاوران خانواده و امور ورزش بانوان و سرگروههای رشته های ورزشی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی، در این نشست مهندس کیومرث دانشجو مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی طی سخنانی با مهم شمردن توجه به امور ورزشی در سطح شرکت، از فعالیت های ورزشی انجام شده تشکر کرد و خواستار هماهنگی بیشتر اعضا برای اجرای برنامه های ورزشی داخلی و برگزاری مسابقات مابین همکاران واحدها شد.

  عمومی
  1393/10/30

حساسیت‌های مردمی نسبت به موضوع بحران کم‌آبی افزایش یافته است

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به محدودیت منابع و ذخایر آبی در کشور گفت: امروز شاهد هستیم که حساسیت‌های مردمی نسبت به موضوع بحران کم آبی افزایش یافته است.

  عمومی
  1393/10/29

برگزاری همایش صرفه جویی در مصرف آب در مدارس شهرستان ارومیه

در راستای فرهنگسازی حفاظت و بهره برداری بهینه از منابع آب استان همایشی تحت عنوان ایست آب نیست در تعدادی از مدارس شهرستان ارومیه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ، مهندس مصطفی دیبایی مدیر امور منابع آب شهرستان ارومیه ضمن حضور در یکی از مدارس این شهرستان، در خصوص نحوه استفاده صحیح از منابع آب و راههای صرفه جویی توضیحاتی را برای دانش آموزان ارائه داد.

  عمومی
  1393/10/29

اجرای دوازده راهکار برای افزایش سطح آب دریاچه ارومیه

12راهکار اجرایی برای افزایش سطح آب دریاچه ارومیه در اولویت برنامه های ستاد استانی احیای دریاچه ارومیه قرار گرفته است. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی دکتر هادی بهادری در نشست مشترک با دکتر تجریشی مجری مطالعه و طراحی طرح نجات دریاچه ارومیه و مدیران کل دستگاههای اجرایی مربوطه در استان گفت:12 راهکار اجرایی برای افزایش سطح آب دریاچه ارومیه در اولویت برنامه های ستاد استانی احیای دریاچه ارومیه قرار گرفته است.

  عمومی
  1393/10/29

بررسی مشکلات بخش آب شهرستان شاهیندژ با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی طی سفر به شهرستان شاهیندژ در جریان مشکلات و چالشهای بخش آب در این شهرستان قرار گرفت.

  عمومی
  1393/10/29

پر و مسلوب المنفعه کردن 3 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان مهاباد آذربایجان غربی

مدیر امور آب شهرستان مهاباد از پر و مسلوب المنفعه کردن 3 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان مهاباد طی ماه جاری خبر داد.

  عمومی
  1393/10/29

دومین دوره آموزشی کاربردی"آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری" در شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی برگزار شد

دومین دوره آموزشی کاربردی" آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری" ویژه مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی و امورات شهرستانهای تابعه برگزار گردید.

  عمومی
  1393/11/06

بازدید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از طرحهای عمرانی شهرستان بوکان

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی طی سفری یک روزه به شهرستان بوکان از طرحهای عمرانی بخش آب در این شهرستان دیدن کرد .

  عمومی
  1393/10/29

برگزاری نشست شورای بسیج در شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی

نشست شورای بسیج شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با حضور فرمانده حوزه 2 بسیج کل ادارات شهرستان ارومیه دراین شرکت برگزار شد.

  عمومی
  1393/10/29

ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی برگزار شد

ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی به منظور رسیدگی به مشکلات مردم روز دوشنبه پانزدهم دی ماه 93 در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

  عمومی
  1393/10/29

قدردانی از حضور فعال شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در کنفرانس بین المللی مدیریت

سید حسن مهدوی فر مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران طی نامه ای خطاب به مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ازحضور فعال این شرکت در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت تقدیر و تشکر نمود. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در بخشی از این نامه با اشاره به رشد چشمگیر مستند سازی تجارب در صنعت آب کشور از حضور فعال این شرکت در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت که در دی ماه سال جاری در تهران برگزار گردید، و ارائه شفاهی تجربه مدیریتی ارسالی در کنفرانس مذکور قدردانی شده است.

  عمومی
  1393/10/28

توقیف یک دستگاه حفاری غیر مجاز و مسلوب المنفعه کردن دو حلقه چاه در شهرستان نقده

یک دستگاه تراکتور حفاری غیرمجاز در روستای آدا توقیف و دو حلقه چاه نیز در روستای قارنا از توابع شهرستان نقده پر و مسلوب المنفعه شدند. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی، مهندس کیومرث جهانگرد مدیر امور منابع آب نقده با اعلام این خبر گفت: یک دستگاه حفاری غیرمجاز در روستای آدا مشغول حفاری غیرمجاز چاه بود که با همکاری مامورین امور آب و فرماندهی پاسگاه انتظامی توقیف و به مراجع قضایی معرفی گردید

  عمومی
  1393/10/28

انتصاب مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی به عنوان رئیس کارگروه اجرایی مدیریت جامع کیفیت منابع آب استان

طی حکمی که از سوی آقای مهندس رحیم میدانی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا صادر شد آقای مهندس کیومرث دانشجو رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی به مدت دو سال به عنوان رئیس کارگروه اجرایی مدیریت جامع کیفیت منابع آب این استان منصوب گردید.

  عمومی
  1393/10/28

معرفی مقاله منتخب شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در کنفرانس بین المللی مدیریت

در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیرت تهران مقاله شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی به عنوان یکی از مقالات منتخب معرفی و تو سط آقای مهندس بابک اکبری فر در این کنفرانس ارائه گردید. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت تهران از 6 الی 8 دی ماه سالجاری با حضور جمع کثیری از اساتید و صاحبنظران علم مدیریت و صاحبان تجارب مدیریتی در مرکز همایشهای رازی تهران برگزار شد.

  عمومی
  1393/10/28

بازدید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از طرحهای عمرانی شهرستان تکاب

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی طی سفری 2 روزه از طرحهای عمرانی در دست اجرای بخش آب در شهرستان تکاب دیدن کرد . به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی مهندس کیومرث دانشجو رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت طی این سفر که از سوی معاونان طرح و توسعه و حفاظت و بهره برداری شرکت نیز همراهی می شدند از چند طرح عمرانی در دست اجرا در شهرستان تکاب بازدید نموده و از نزدیک با روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی آنها آشنا شدند.

  عمومی
  1393/10/28

تراز دریاچه ارومیه 42 سانتیمتر بیشتر از ابتدای سال آبی جاری

مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: تراز دریاچه ارومیه تا پایان روز سه شنبه نهم دی ماه سالجاری به 1270.57 متر رسید که 42 سانتیمتر بیشتر از تراز آن در ابتدای سال آبی جاری است. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی 'مهرنگ دوستی رضایی' مدیر مطالعات پایه منابع آب این شرکت ضمن اعلام این خبر افزود: در ابتدای سال آبی جاری، تراز دریاچه ارومیه 1270.15 متر بود که این میزان تا پایان روز گذشته به 1270.57 متر رسیده و نشان می دهد بارش های صورت گرفته تاثیر خوبی بر سطح دریاچه داشته اند.

  عمومی
  1393/10/11

برگزاری دوره آموزشی امنیت در سفرهای خارجی در شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی

دوره آموزشی « امنیت در سفرهای خارجی» در شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی، در این دوره آموزشی یک روزه که به همت واحد حراست برای پرسنل شاغل در پستهای حساس و مدیریتی این شرکت و در محل سالن همایشهای شرکت توزیع برق استان برگزار گردید در سرفصل هایی، اقدامات و احتیاط هایی که باید در هنگام انجام سفرهای خارجی کارمندان دولت رعایت گردد، توسط مدرس دوره به حاضرین آموزش داده شد.

  عمومی
  1393/10/11

تقدیر کشاورزان شهرک سد ارس از مدیریت منابع آب شهرستان پلدشت

کشاورزان ، اعضای شورای اسلامی و شرکت تعاونی آراز 2 شهرک سد ارس طی نامه ای خطاب به مهندس دانشجو مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از زحمات مجموعه تحت مدیریت ایشان در شهرستان پلدشت تقدیر و تشکر نمودند.

  عمومی
  1393/10/10

حضور بسیجیان شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی

جمعی از بسیجیان شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ، همزمان با سالروز حماسه 9 دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و همگام با اقشار مختلف مردم ارومیه ، در مراسمی که به همین منظور برگزار شده بود شرکت نمودند .

  عمومی
  1393/10/10
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 15
  • بیشترین بازدید همزمان : 552
  • بازدید امروز : 2,024
  • بازدید دیروز : 2,115
  • کل بازدید : 6,892,253
  • آخرین به روزرسانی : 1402/12/27 12:36:54
  • شناسه IP شما : 54.224.52.210

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ارومیه، بلوار شهید باهنر، شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی
  • کدپستی : 5715895554
  • تلفن : 33442720-044
  • فاکس : 33440091-044
  • پست الکترونیکی : info[at]agrw.ir
  • پیامک : 3000520344
  • تلفن گویا : 31987777-044